יום ראשון, 30 ביוני 2013

קייטנות לילדים בקיץ הזה

קייטנות לילדים הן דרך נהדרת עבורם להעביר את ימי הקיץ בכיף, תוך שההורים יכולים להיות רגועים ובטוחים שילדיהם נמצאים בידיים שומרות ונאמנות. קייטנות לילדים בישראל החלו עוד בימיה הראשונים של המדינה, וממשיכים במסורת עד היום, מדי קיץ, ולפעמים אף בחופשות אחרות במשך השנה, כמו חופשת הפסח. קייטנות לילדים כוללות פעילויות ותכנים המקנות להם, בנוסף לשמחה הרבה, ליצירה ולכיף, ערכים נוספים חשובים, כגון – פיתוח אינטראקציה חברתית, קואורדינציה, לימוד עבודה בצוות, יכולת ניסוי ואלתור, חיזוק הביטחון העצמי ועוד.

אלטרנטיבה נפלאה לבית


קייטנות לילדים זוהי אלטרנטיבה נהדרת למצב בו הילדים מבלים את כל ימות הקיץ בבית, ועושים את אותם הדברים, ללא כל גירויים שיאפשרו להם להתפתח, לצמוח ולהגיע למקומות גדולים בחייהם ההתפתחותיים. קייטנות לילדים, על פעילויותיהן ותכניהן, המתעדכנים מדי שנה, זוכות להערכה והכרה מצדם של גורמים שונים, כמו מערכת החינוך, אך גם מחוצה לה. קייטנות לילדים משלבות באופן מיוחד חשיבה חברתית ואינטגרטיבית.

שחיית תינוקות – לא מה שאתם חושבים


כאשר מדברים על שחיית תינוקות, אין מתכוונים ללימוד שחייה ממשי של תינוקות, כמו אצל ילדים גדולים יותר. שחיית תינוקות נודעת כתורמת רבות לקשרם של ההורים עם ילדיהם. היא מאפשרת את פסק הזמן מהשגרה היומיומית הלחוצה והעמוסה. שחיית תינוקות הינה מונחית על ידי צוות מקצועי, שאנשיו מלמדים תינוקות לאהוב מים ולהרגיש את החוויה שבשחייה. שחיית תינוקות מביאה לשיפור הקואורדינציה, שיווי המשקל של התינוק והפעילות המוטורית שלו.

פיתוח פיסי של התינוק


שחיית תינוקות היא תחום עולה. באמצעותו, מתאפשר לתינוקות לחזק את גמישות הגוף, את חגורת הכתפיים ואת מערכת השלד והשרירים. שחיית תינוקות גם מאפשרת פתיחה של מערכת הנשימה ואת הקשר החשוב שבין היד לעין. שחיית תינוקות מאפשר תרגילים המעודדים שלבים חשובים בהתפתחותו של התינוק, כגון – החזקת הראש, שכיבה על הבטן ועל הגב, התהפכות, זחילה, הליכה וישיבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה