יום שני, 27 במאי 2013

מהי קוסמטיקאית בכירה

עולם הקוסמטיקה הוא עולם מעניין. תחום הקוסמטיקה מושך נשים רבות ללימודי הקוסמטיקה ובהתנסות בתחום. קוסמטיקה היא שם כללי למגוון של טיפולים וחומרים טיפוליים השומרים על בריאות ואסתטיקה של נשים וגברים כאחד. טיפולי פילינג, פדיקור, מניקור, קרמים ושמנים הם רק חלק ממה שעולם הקוסמטיקה כולל. הטיפולים מיועדים לשמור על עור פנים נקי והגייני, מראה עור נאה, הציפורניים והשיער. קוסמטיקאיות יכולות לקחת צעד אחד קדימה, ובעזרת קורס להפוך לקוסמטיקאית בכירה. קוסמטיקאית בכירה היא בעצם קוסמטיקאית המתמחה בתחום הבריאות. בעזרת ידע בתחום הבריאות היא בעצם בולטת אל מול הקוסמטיקאיות האחרות ורמתה המקצועית גבוהה יותר. מה לומדים בקורס קוסמטיקאית בכירה? בהמשך.

מה כולל קורס קוסמטיקאית בכירה?


הקורס מעשיר קוסמטיקאית בתחום פרה רפואיים ובריאותיים. והוא קורס שמיועדת לבעלות תעודות קוסמטיקאית. הנושאים בלימודי קוסמטיקאית בכירה כוללים:
  • העשרה בתחומים הרלוונטיים של ביולוגיה, תורת הרקמות (היסטולוגיה), תורת החיסון (אימונולוגיה), פיזיולוגיה, ופתולוגיה (תורת המחלות).
  • הרחבה בנושא התנהגות, יחסי מטפל-מטופל וכו'.
  • העשרת ידע בטיפולים קוסמטיים משלימים.

לימודי ציור


אם אתם מרגישים שציור הוא לא סתם מתחביב בשבילכם, לימודי ציור יעמיקו אתכם הרבה יותר במה שנקרא ציור. בלימודים תלמדו לעבוד עם כלים שונים כמו עפרון, פחם, דיו, צבעי מים וכדומה. כמו כן תלמדו את תורת הצבע בה תכירו את מעגל הצבעים השונה ולימוד לעבוד איתו. תלמדו את אופן העבודה עם צבעי מים, גואש, אקריליק ושמן.

סוגי הציורים


בלימודי ציור תלמדו על הציור הפיגורטיבי, מהתבוננות ועד שימוש בתצלום. כמו כן תלמדו גם על הציור המופשט, תכירו בצבע כחומר להבעת אווירה, רעיונות, רגשות, קונפליקט והרמוניה. אין ספק שהקורס ילמד אתכם הרבה מעבר למושג ציור, הוא ילמד אתכם ליצור אומנות עם מסר ורגש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה