יום ראשון, 12 במאי 2013

מתנה לאישה מתחת למים


אם אתם חושבים מה לתת לאישה שזה עתה ילדה, ורוצה להתקרב עוד לתינוק או התינוקת שלה, אין כמו קורס שחייה עם תינוקות, צלילה או תרפיה מסוגים שונים שנעשות תחת המים. אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות הוא קורס וואטסו.

מהו וואסטו?


וואטסו היא שיטת ריפוי המתאימה לצרכים רבים – בין היתר אנשים במתח, אנשים בטראומה, אנשים בעלי עייפות כרונית, ילדים וכמובן תינוקות והוריהם. השיטה משלבת בצורה ייחודית שחייה במים חמימים ושיאצו. למעשה המילה מכילה את המילה שיאצו (טסו) ו-ווטר (וואט). הגוף מקבל עיסוי במים חמימים, צף, נמתח, משחרר את הגוף ומקרב, במקרה הספציפי שלנו, בין האם לתינוק. מדובר בטיפול מקרב, משחרר שרירים ומפיג מתחים – של האם והתינוק ביחד.

כל אחד שעובר את הטיפול הזה יוצא מאוזן ושקט יותר. מדובר על שחרור נפשי באמצעות התרת לחצים נפשיים, באמצעות מים, שאי אפשר למלל או להסביר אותם – בטח ובטח על ידי תינוק בן יומו שלא יודע להוציא מילה מפיו. היתרונות של המים: החמימות, היעדר כל המשיכה, היעדר עומס – מסירים חסמים מעמוד השדרה, משחררים את השרירים ומאפשרים תרגילים, תנועות וריכוז שלא אפשריים על היבשה, בחדר טיפולים / קליניקה, על מזרון. טיפול וואטסו אורך בדרך כלל כ-40 או 45 דקות, ומצוין לקירוב בין אמהות לתינוקיהן, הפגת מתחים, שחרור שרירי הגב ובעיות מפרקים מסוגים שונים, או בעיות נפשיות.


אם אתם שוקלים מתנה לאישה – זהו הדבר המושלם




כאמור, אם אתם רוצים להעניק מתנה לאישה שלכם על שהביאה לכם ילד לעולם, זהו הדרך המושלמת לפנק את הגוף שלה לאחר המאמץ העילאי של הלידה. ללא ספק, קירוב בינה לבין התינוק או התינוקת באמצעות המים החמימים תהיה מתנה מפנקת ומתגלמת מצדכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה