יום רביעי, 17 ביולי 2013

לאיזה קייטנה לשלוח את הילדים?


בחירת קייטנה לילדים היא בחירה משמעותית. זה נכון בכל שנה, אבל השנה – שיש חופש של כמעט שלושה חודשים (כולל החגים) זה משמעותי במיוחד. הקיץ כבר כאן וההיצע גדול מאד. אם יש לכם כמה ילדים אז השיקול הוא גם כלכלי... מה עושים? קיימות היום הרבה מאד קייטנות לילדים מגילאים 6-12, והן פתרון נהדר לשעמום של הילדים כשההורים בעבודה. זה גם טוב יותר מאשר הילדים ירבצו מול המחשב או הטלוויזיה.


סוגי קייטנות לילדים




מה שנחמד הוא, שאפשר למצוא הרבה מאד סוגים של קייטנות לילדים בלי להתאמץ יותר מדי. מפה לאוזן, באינטרנט, דרך בית הספר. זה לא פרוייקט גדול למצוא (לא כמו לשלוח קורות חיים באנגלית למשרת ניהול), אלא רק צריך לסנן ע"ב תקציב, ערכים וכמובן האהבה של הילדים.



· קייטנות נושא: אוכל, ספורט, קייטנות מבוססות ריאליטי (למשל האח הגדול או הישרדות). בקייטנות כאלו יש תחרויות בין קבוצות ילדים ובכך גם מלמדים אותם דברים והם גם עושים קצת תחרות בריאה ומוציאים אנרגיה. היתרון הוא הלימוד אך גם הגיבוש החברתי והכיף.

· קייטנות פיתוח מנטאלי

· קייטנות כלליות: כאלו שיש בהן הכל, קצת ספורט, קצת טיולים, קצת בריכה, קצת אוכל, וחוזרים כל יום הביתה ב-12:00 או ב-13:00.

· קייטנות מדע ויצירה: אמנות, מחשבים, אלקטרוניקה, פיסול ועוד.

· קייטנות בידור – בעיקר קרקס, מחול וריקוד. לומדים דברים נחמדים כמו טרמפולינה, טרפז, אקרובטיקה, הליכה על חבל, ג'גלינג ועוד.

· קייטנות ים – בעיקר גלישה וספורט ימי כמו צלילה ורחיפה.



לסיכום, אפשר למצוא קייטנות בקלות. יש צורך למצוא את מה שהילדים אוהבים, ומומלץ שלא ללכת על משהו יקר מדי כדי לא לנקר בין הילדים שלכם לחבריהם. ככה מובטח לכם שקט ולהם... קיץ של כיף!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה