יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

קייטנה לילדים אוהבי פסטות

כל קייטנה לילדים שמתקיימת בחופש הגדול יש לה את הייחוד שלה. בין אם הקייטנה היא ייחודית לנושא כלשהו כמו טבע, מדע, ספורט, ימאות ועוד.

יש קייטנת ילדים שמתחילה בשעות הבוקר המוקדמות ונמשכת עד לשעות אחר הצהריים. מן הסתם מוגשת בנוסף לארוחת בוקר, ארוחת עשר גם ארוחת צהריים.

ילדים אינם אוהבים מאכלים מסובכים ובבישול ארוך. רוב הילדים אוהבים פיצה, המבורגר אבל לדבר אחד יש הסכמה כמעט בין כל הילדים והוא פסטות.

יש פסטות בכל הצורות ובצורות בישול שונות. חלק מהילדים אוהבים את הפסטות שלהם עם רסק עגבניות, אחרים אוהבים פסטות עם רטבים שונים.

כדי לספק את רצונם של כל ילדי קייטנת הילדים על הטבח המכין את הארוחות לגוון ובכל פעם שהוא מכין פסטות הוא יכין רוטב אחד או יותר. כך כל אחד מהילדים יוכל לאכול את הפסטה כפי שהוא אוהב אותה.

בארץ נפתחו מסעדות איטלקיות רבות שבתפריט שלהן יש סוגי פסטה שונים. המטבח האיטלקי ידוע במגוון הפסטות שהוא מכין ובטעמם הערב לחיך.

בשנים האחרונות התרחב מגוון המוצרים שניתנים לאכול בפסח ואחד מהם הוא הפסטה. חברות הייצור למצרכי מזון מוציאות לקראת הפסח סוגים שונים של פסטות כשרות לפסח. מי שאינו רוצה לאכול תפוחי אדמה ואורז בלבד יכול לגוון לאכול פסטות.

לאור ריבוי האנשים שאסורה עליהם האכילה של גלוטן הוציאו מספר חברות ייצור פסטות ללא גלוטן. עוד פלח של אנשים יכולים לאכול פסטות ללא חשש.
מרכיבי החמין שמשפחות רבות מכינות לשבת הם בדרך כלל תפוחי אדמה, אורז, חיטה, ביצים ובשר. כל עדה על פי המסורת שלה. יש גם חמין עשוי מפסטה שהיא מחליפה את תפוחי האדם, האורז והחיטה. יתר המצרכים זהים. הבישול האיטי על גבי הפלטה או התנור זהים. הטעם שונה ויש כאלה שיגידו שהוא טוב יותר מטעמו של החמין המסורתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה