יום ראשון, 24 במרץ 2013

מה לעשות עם הילדים? רעיונות לפעילויות לילדים

אחת הדילמות שיש לכל ההורים הצעירים, היא מה לעשות בתור הפעלה לילדים, בטח לקראת חג כמו פסח שמתקרב (והחופש הארוך שמתלווה אליו). בין הרעיונות שאפשר לממש עם הילדים אפשר למנות: ביקור בגן חיות / ספארי, גני ופארקי שעשועים, נסיעות בארץ למסלולי הליכה פשוטים להכרת המדינה, מוזיאונים לאמנות ומוזיאונים לילדים, סרטים, הצגות ועוד. איך לבחור פעילויות לילדים? הנה כמה רעיונות.
  • בחירת האטרקציה לילדים צריכה להתאים לגיל שלהם. פארק שעשועים מאסיבי עם פעילויות קשות מבחינה פיזית לא מתאים לכל גיל (מעבר לעובדה שיש שלט שמורה על הגיל המינימאלי שאפשר להעלות אליו את הילד). חשוב להתאים את המשחקים לילדים ולגיל שלהם, על מנת שיהנו ולא יסבלו.
  • חשוב להתאים את האטרקציה לאהבת הילד. אם הילד או הילדה שלכם לא אוהבים לנסוע לגני שעשועים אלא דווקא מעדיפים חיות אל תכריחו אותם. כדאי לנסות לשכנע, אולי להמליץ ולנסות להסביר את הצד הכיפי והאטרקטיבי של משחק או פעילות שהם לא מכירים, אבל אם הם מגלים התנגדות לא כדאי ללחוץ יותר מדי.
  • התאימו את הפעילות לסוג מזג האוויר. למשל, אם מדובר בקיץ כבד וחם במיוחד לא בטוח שכדאי לצאת לטיול בשטח. הילדים נוטים להתייבש בקלות, לקבל מכת שמש – וזה עלול לגרום להם לטראומה.

מתנות ללידה


עוד דילמה שיש להורים צעירים היא איזה מוצרים לקנות לקראת לידה חדשה. בהנחה ויש שלהם ילדים קודמים, אולי יוכלו להוריש לילדם הרך מס' חפצים או כלים ששימשו אותם קודם. אם זו לידתם הראשונה ודאי יזדקקו להרבה מאד דברים. לכן, אם אתם רוצים לגרום להם להיות רגועים ולהצליח לתפקד בימים הראשונים, יש הרבה רעיונות למתנה ללידה, ממגבות ועד חבילות שיש הכוללות בגדים ומוצצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה