יום ראשון, 14 באפריל 2013

מוצרים לתינוק – איך ממלאים את החדר של הרך הנולד בדברים טובים?

לקראת הלידה, צריך לבנות חדר לתינוק או לתינוקת, עם ציוד ורהיטים. בחירת המוצרים היא רצינית מאד, שכן צריך שיהיה בטיחותי ונוח לתינוק החדש. הבעיה היא, שבגלל שההורים חרדים ורוצים לקנות את הטוב ביותר לילדם / ילדתם הראשונים, אפשר לחלוב אותם ולהוציא מהם הרבה מאד כסף. עלות פרוייקט של קניית מוצרים לתינוקות הביתה יכולה להגיע לאלפים רבים של שקלים. מוצרי תינוקות יקרים מאד. כלומר, צריך לשבור חסכון כדי לקנות את כל הדברים. כמובן, למי שיש הרבה כסף, זה לא נורא. אבל מה עושים אנשים שאין להם הרבה וצריכים לקנות מוצרים לתינוקות עם תקציב מוגבל?

חסכון והתנהלות נכונה


אם מנהלים נכון את התקציב, אפשר ב"נזק" סביר מההכנה. קודם כל, אפשר לבקש חלק מהדברים בתור מתנה ללידה. חברים ובני משפחה ישמחו לתרום ולקנות לכם מה שאתם צריכים. מה שנשאר, אפשר לרכז ברשימה – ובה רק מה שממש חייבים. את הרשימה הזו, צריכים להכניס לאינטרנט ולהתחיל לחפש חלופות; היום קיימים מותגים רבים מכל העולם, באיכות זהה אך במחירים שונים מאד. אפשר לקנות בחו"ל חלק מהדברים, אפשר להשוות מחירים פה בארץ עבור חלק אחר של הדברים, ובכך לחסוך עשרות אחוזים. אין סוף פתרונות, דגמים ורעיונות; זה חוסך הרבה מאד כסף כשמגיעים לעמדת התשלום. חשוב שהרשימה תהיה מפורטת מאד, עד לרמת המוצץ. בנוסף, לא חייבים לקנות הכל; כשמגיעים למקום אחד, בדרך כלל עלות החשבון הסופי אסטרונומית. כשמפצלים, מגלים שבכל מקום המחירים קצת שונים.

לסיכום, בקשת עזרה מחברים ומשפחה, השוואת מחירים כדי לקנות כל מוצר במקום הזול ביותר שלו וקנייה אונליין של חלק מהדברים יכולה בהחלט לסייע בהורדת החשבון הסופי לעיתים באלפי שקלים. אל תתעצלו, החסכון הזה משמעותי ואתם זקוקים לכסף הזה, למשל... ל... חיתולים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה