יום חמישי, 18 באפריל 2013

סייעות

ניתן למצוא סייעות בגני ילדים, בבתי הספר, כשרבות מהן עובדות במסגרות לחינוך מיוחד. תפקידן של הסייעות כשמן, לסייע לילד שהמסגרת הרגילה קשה לו או כדי לעודד ולהביא אותו להשתלבות במסגרת רגילה. ברוב המקרים סייעות אלו הן עובדות משרד החינוך והן משולבות לעבודה על ידי המפקחת האזורית.
הסייעות הן גם העוזרות של הגננות בגנים העירוניים והפרטיים. עוזרות לגננת בכל תחומי הפעילות בגן ושומרת על הסדר והניקיון בגן. הסייעות בגני העירייה הן עובדות של הרשות המקומית בעוד הגננות הן עובדות משרד החינוך.
גם רופאי השיניים נעזרים בסייעות שתפקידן לעזור לרופא השיניים בכל תחומי הכנת חומרי הטיפול, הגשת כלי עבודה, ניקוז הנוזלים מפה המטופל וניקיון המרפאה והכלים.
לימודי מקצוע הסייעות מגוונים. לכל תחום יש את המסלול שלו. סייעות שלמדה את מקצוע הסייעות לרופא שיניים אינה יכולה להיות סייעת בגן או סייעת לילד עם צרכים מיוחדים וכך הלאה.

לימודי קוסמטיקאית בכירה


מקצוע הקוסמטיקאית התרחב והטיפולים הנעשים על ידי הקוסמטיקאיות רבים ומעמיקים יותר. כדי לעמוד בקצב הקדמה על הקוסמטיקאיות לעבור קורסי השתלמות והרחבת ידע.
לימודי קוסמטיקאית בכירה נמשכים 136 שעות אחת לשבוע ובהם נלמדים נושאים רבים בתחום הפרה רפואי. קהל היעד ללימודי קוסמטיקאית בכירה הן קוסמטיקאיות שיש להן שנת ניסיון אחת לפחות בעבודה מעשית בתחום.

בסיום לימודי קוסמטיקאית בכירה מקבלת הבוגרת תעודת קוסמטיקאית בכירה המאפשרת לה להרחיב את הטיפולים שהיא נותנת ובצדים גם את הכנסותיה.
הלימודים מתקיימים במכללות השונות ובבתי הספר לטיפוח הגוף ומעבירים אותם מרצים אקדמאיים בעלי תואר שני ומעלה וכן על ידי רופאים שהם מומחים בתחום.
לבוגרות לימודי קוסמטיקאית בכירה יש את הידע לטפל בבעיות שבעבר טופלו רק על ידי רופאי עור. קוסמטיקאית בכירה לומדת בין השאר גם את תחומי הטיפול בבעיות עור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה